REGULAMIN PROMOCJI „Dzień darmowej dostawy z Pocztą Polską”
10 grudnia 2019
1. Postanowienia ogólne
- Promocja pod nazwą „Dzień darmowej dostawy z Pocztą Polską” (zwana dalej „Promocja”) jest organizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i prowadzona przez firmę Studio Moderna Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Cybernetyki 9, (zwaną dalej „Organizatorem”).
- Niniejszy regulamin reguluje zasady organizacji Promocji „Dzień darmowej dostawy z Pocztą Polską”, określa prawa i obowiązki jego uczestników.
- Wzięcie udziału w Promocji jest równoznaczne z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem oraz akceptacją jego wszystkich postanowień.
- Miejscem Promocji jest terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- W Promocji można wziąć udział wielokrotnie w terminie określonym w pkt 2.1. dokonując zakupów według zasad określonych w pkt.3.
2. Czas trwania Promocji
- Sprzedaż produktów objętych Promocją rozpocznie się w dniu 10 grudnia 2019 r. o godzinie 00:01, a zakończy w dniu 10 grudnia 2019 r. o godz. 23:59. W przypadku zamówień online decyduje data i godzina wysłania Zamówienia na serwer sklepów online www.mango.pl, www.topshop.pl., www.delimano.pl, www.dormeo.pl, www.rovus.pl, www.walkmaxx.pl
- Organizator Promocji zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów z Promocji z powodu wyczerpania się stanu magazynowego produktów.
- Zakup produktów objętych Promocją przed lub po ww. terminie nie uprawnia do wzięcia udziału w Promocji.
3. Zasady Promocji
- Promocja obejmuje wszystkie produkty dostępne na stronach internetowych Organizatora.
- Dokonując zakupu w okresie trwania Promocji określonym w pkt 2 Uczestnik może skorzystać z darmowej dostawy zamówionych produktów pod warunkiem wybrania metody dostawy Pocztą Polską.
- Promocja przeprowadzana jest w sklepach internetowych: www.dormeo.pl, www.delimano.pl, www.topshop.pl, www.mango.pl, www.walkmaxx.pl, nutribullet.pl.
- Promocją objęte są wyłącznie fabrycznie nowe produkty zakupione przez Uczestników w terminach określonych w pkt. 2 Regulaminu, w punktach sprzedaży znajdujących się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (w tym sklepach Online zarejestrowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej).
- Uczestnik Promocji może dokonać zwrotu zakupionego Produktu wyłącznie w wyznaczonym terminie i zgodnie z warunkami zakupu określonymi w „warunkach zakupu” dostępnymi online na stronach internetowych Organizatora.
- Zwrotom podlega towar zakupiony w sklepach online lub na infolinii.
- Wraz ze zwracanym produktem Uczestnik jest zobowiązany dostarczyć: oświadczenie
o odstąpieniu od umowy lub poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny, oraz kopię dowodu zakupu produktów. - Po przyjęciu zwrotu produktu i poprawnie wypełnionego formularza reklamacyjnego Organizator ma 14 dni na rozpatrzenie zgodności zwrotu z regulaminem Promocji oraz zwrotu kwoty brutto wskazanej na dowodzie zakupu na podane w formularzu przez Uczestnika konto bankowe.
4. Warunki uczestnictwa w Promocji
- Uczestnikiem Promocji może być wyłącznie osoba fizyczna, spełniająca łącznie następujące warunki:
- Jest osobą pełnoletnią, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych.
- Ma adres zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- W czasie trwania Promocji dokona zakupu jako osoba fizyczna, a nie jako przedsiębiorca, w rozumieniu art. 431 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U. nr 16 poz. 93 ze zm.) oraz art. 4 Ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.2013.672 j.t.).
- W Promocji nie mogą brać udziału:
- Osoby prawne, jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej.
- Osoby, które w ramach prowadzonej działalności gospodarczej mają zawarte z Organizatorem umowy dystrybucyjne lub inne umowy, których przedmiotem jest dostawa produktów objętych Promocją.
5. Reklamacje
- Reklamacje, co do przebiegu Promocji mogą być zgłaszane w formie pisemnej pod rygorem nieważności listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres Organizatora
z dopiskiem „Weekend darmowej dostawy” w czasie trwania Promocji oraz 14 dni po jej zakończeniu. - Prawo złożenia reklamacji przysługuje jedynie Uczestnikom Promocji.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko Uczestnika, jego dokładny adres, numer telefonu kontaktowego oraz nazwę i adres miejsca w którym zakupił on produkt objęty Promocją, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- Organizator będzie rozpatrywać reklamację na podstawie regulaminu.
- O decyzji Organizatora Uczestnik zostanie powiadomiony telefonicznie w terminie 21 dni od dnia otrzymania reklamacji.
6. Postanowienia końcowe
- Materiały reklamowe mają jedynie charakter informacyjno-konkursowy. Wiążącą moc prawną mają wyłącznie postanowienia niniejszego Regulaminu.
- Regulamin Promocji dostępny jest na stronie internetowej Organizatora oraz w jego siedzibie.